Trött ikväll… sovmorgon i morgon?

har jobbat från 14.00 idag… trött är man… jobbade ju 7.00-16.00 igår och idag mellan 14.00-21.15. Så nu har jag kommit hem, kramat maken och varit och tittat på sonen som sover sin skönhetssömn.

En någorlunda lugn kväll… lite ringningar och sånt som hör till… kram av arbetskompisen innan vi gick hem… alltid gött att få en sån.. så nu får jag se när jag ska jobba igen…

Hoppas nu att de inte ringer i morgon.. men samtidigt så hade det varit mysigt att få röra på sig… och jobba är aldrig fel.. man tjänar lite pengar också…. och det är ännu mindre fel… förutom att man får dem en månad i efterskott… Det är så när man är timvikarie här i kommunen…

Jag känner för en sovmorgon i morgon.. fast när jag säger så så kommer de garanterat att ringa…

Så det är väl lika bra att jag tar min trötta kropp och lägger den i den sköna sängen…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Ett svar

  1. Sovmorgon är aldrig fel men det är inte fel med lite pengar heller! Hoppas dagen blir bra!
    Kram!

Kommentera

