Ingen har ringt

så imorgon ringer jag.. för nu vill jag veta.. och det har gått över en vecka.

Känner att det antagligen inte är något, eftersom de inte ringt.. men samtidigt så är man rädd att det kan finnas något… bläää…

Andra bloggar om: , , , ,

7 svar

  1. …..jag känner någonstans att det går bra!! Kram Elisabeth

  2. Hej Pysan,

    Även om jag inte haft den här skiten så länge så har jag redan insett att det värsta är att vänta på alla dessa besked. Nu ligger jag på sjukan och imorgon ska jag opereras, det är jag inte rädd för. Bara för att jag ska få något läskigt besked om vad de råkade hitta när de ändå var inne.

    *sömnlös*

  3. Håller tummarna för dig inför ditt samtal i dag.
    Kram!

  4. Ja man vet hur det känns att vänta och åter vänta på besked så jag känner ordentligt med dig. Tänker på dig! Kramar Gunsan Ps Det verkar vara en sjukdom med en ständig väntann Ds

  5. Kramar i massor till dig och hoppas det är ett positivt besked du får! Om de inte hör av sig idag, ring då själv. DU vet hur det är i vården 🙂
    Kram igen

  6. Elisabeht: vågar inget själv…

    Maria: Önskar dig lycka till inför din op. Det kommer att gå bra ska du se… såg att du är online på sjukan också.. så jag ska gå in och önska dig lycka till…

    Znogge: Tackar.. det kommer uppdatering så fort jag vet… så fort telefonen ringer så hoppar jag högt..

    Gunsan: Ja.. men vad är en vecka.. bättre att få vänta och få ett uttömmande svar än att få ett svar som de inte har gått igenom tillräckligt väl… fast det tar på psyket…

    Syster: Jag ska ringa på telefontiden idag tänkte jag.. för jag orkar inte vänta längre.. det har gått över en vecka nu…

    Kram till er alla/Pys

  7. An fascinating dialogue is value comment. I think that you must write more on this matter, it might not be a taboo topic but generally persons are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheers

Kommentera

