Ont i magen av nervositet

Ont i magen.

Posten brukar vara här runt 11. Måste se om det finns något svar på min röntgen där.

Vet inte om de ringer heller… då kan det ta hela dan…

Skitväder ute och glad för det är jag.. för då kan jag vara hemma hela dagen.. utan att få dåligt samvete..

Har jag inte hört något idag så kommer jag att ringa i morgon på telefontiden. Usch… det där nervösa magontet önskar jag ingen.. inte ens min värsta fiende… för den är inte att leka med… känns som om kaffet ska komma upp…

Jag lovar att jag kommer att meddela här på bloggen så fort jag vet något…

Hade svårt att somna igår.. tankarna tog över… att jag hade kvar den där varhärden och att de ringde och bad mig komma in direkt… och så fick jag genomgå det ena provet efter det andra… Så ni förstår att det tog tid för mig att somna… inget kul alls…

Fan! Varför kan man inte koppla bort sin hjärna ibland.. så man får lite lugn och ro…

Vill ju inte.. vill inte ha de där tankarna.. men de kommer upp ändå till ytan.. och ligger där och gror över hela hjärnan…

jävla knöl.. jävla sjukdom.. jävlar anamma…

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

10 svar

  1. Tänk om det gick att koppla bort tankarna och ta tillvara på nuet. Att slippa den där oron som gnager och tär och som tar bort möjligheten att ta tillvara på det man har just nu. Den där väntan så förödande. Tänker på dig!!

  2. Rosa: Ja.. det hade varit skönt om man kunnat göra så…

    Väntan och tankar..

    Kram pys

  3. *kramar om*

    Kan du inte ringa och prata med dem?

  4. HelenaQ: Förra tisdagen var jag iväg på röntgen. Idag är det alltså en vecka sen och röntgenläkarna har en vecka på sig att komma med svar. Har de inte ringt idag så kommer jag att ringa i morgon på telefontiden till kirurgen. För jag vill veta…

    Kram Pys

  5. Kramar om dig gumman och jag håller tummarna på att det skall vara bra nu.

    Pratade med min Sambos syster igår som hade bröstcancer för ett tag sedan och nu förra veckan så fick hon reda på att det kommit tillbaka, det är så orättvist allt detta tycker jag.
    Hatar verkligen denna cancer och vad den gör med människor.

    Mina tankar finns hos dig gumman.
    Kramisar i massor Malin

  6. Kan du inte ringa dem redan i dag? Fast så fungerar det klart inte för då hade du säkert gjort det…
    Håller tummarna!

  7. Håller alla tummar o tår för dig Vännen!!!!
    Tusen kramar….

  8. …..håller tummarna och tänker på dig! Kram

  9. Tänker på dig!!!
    Kram

  10. Malin: Ja, bröstcancer är för jävlig… håller tummarna för din Sambos syster…

    Znogge: Nu har jag gett dem chansen att ringa.. så nu ringer jag i morgon…

    Ia: Tack.. håll dem ett dygn till…

    Elisabeth: Håll du dem också ett dygn till.. nästan..

    Lena: Ja, och jag tänker på dig…

    Kram till er alla
    Pys

Kommentera

