Jag ringde Bröstsjuksköterskan..

Tjoho… jag är så glad…

Tårarna har trillat och det känns så underbart…

Jag har ingen förändring i mina lungor…

Varhärden är väck!!!! Bara det gör mig otroligt lycklig..

Nu är det bara kallelse till ett års kontroll och mammografi jag väntar på.. och bröstsjuksköterskan sa en sak till mig.. att jag inte behöver oroa mig för mammografin.. för hade det funnits något så hade det synts på CT… så jag är så lycklig….

Blir pizza idag….

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

19 svar

  1. Åh vad glad jag blir!!

  2. Vad glad jag blir! Har varit i din situation och väntat, i vånda, på besked. Njut av livet! Det är underbart

  3. Grattis till det underbara beskedet!

  4. Toppen, Har varit inne några vändor idag och kollat om det hänt något på beskedsfronten hos dig. Det var skönt att se att allt var OK!Kram Gunsan

  5. Hurra hurra hurra!!! Solen lyser på Pys!!
    Kram

  6. Grattis! Festa nu till det med pizza och kanske en öl!
    Kram!

  7. Rosa: Glad att jag kan glädja dig… Pöss

    Kvack: Japp.. blir pizza idag.. eller kebabrulle för min del… mums…

    Effie: Ja.. du om någon vet ju…

    Gunsan: Ja.. och jag behöver inte oroa mig med Mammografin denna gången.. bara den tanken…

    Lena: Ja.. och den lyser ute också… kan det bli bättre…

    Znogge: Ölen får jag vänta med.. ska jobba ikväll…
    Fast på lördag.. då blir det öl… och en extra för mig…

    Kram till er allihop..
    Pysan

  8. …..fantastiskt grattis! Har tänkt på dig idag och var riktigt nervös innan jag läste på din blogg att det gick bra! Kram Elisabeth

  9. Elisabeth: Då skulle du se mig när jag ringde.. då var jag nervös… och sen skakade jag när jag pratade med henne…

    Kram Pys

  10. ……kan förstå de!! Fy fan vad man måste utsätta sig för ibland! Kram E

  11. Oh! Jag förstår att du jublar! Dubbelt Hurra! Jag är sååå dålig på att ge mig tillkänna. Men läser ofta hos dig. Du sätter så bra ord, på det min mamma inte kan sätta ord på.

    Domen kom i brevlådan idag också – så nu har vi den svart på vitt. Nu får vi vänta 3 veckor på att den ska vinna laga kraft. Sedan ska jag bjuda ut sonen och fira!

  12. Så skönt Pysan!
    Stryker under min kommentar från ditt tidigare inlägoch torkar tårarna…

    Kram
    Knytet

  13. Elisabeth: Det lär alltid vara så är.. i fortsättningen.. tyvärr… Fast idag är jag glad.. och lyckligt…

    Mamman: Glad att jag kan sätta ord på det… för det har varit skönt.. att få vräka ur sig…. Skönt att det löste sig för er…

    Knytet: Älskade lilla vän.. vi syns ju snart…

    Kram till er.. allihop…

    Pys

  14. SÅ UNDERABART!!!!! Jag kan förstå hur glad du är 🙂

    Kram

  15. Rose-Marie: Jag är GLAD…..

    Kram

  16. Tjohoo vad bra!Gläds med dig vännen!

    Pöss

  17. Vb: Ja.. jag tjohooar lite till ikapp med dig..

    Pöss

  18. Glad för din skull, vilken lättnad:) Kram

  19. Adastra: Ja.. det var så skönt så.. det går inte att beskriva….

    Kram Pys

Kommentera

