Skördefest

Idag blir det båtresa till skördefesten.

Så jag kommer inte att sitta här så mycket. Förra året gick jag också omkring. Lite trött och sliten efter behandlingar och operationer. Fast vid gott mod.

Så jag kommer med en ordentlig redovisning när vi kommer hem.

För idag ska vi ha kul… och sonen ska få åka karusell..

Andra bloggar om: , , , , , ,

5 svar

  1. Det känns fint att läsa…och jag hoppas att ni får det så trevligt!

    Kram:)

  2. Då blir det en gladare och roligare dag för er i år!
    Kramar och ha det så bra!

  3. Madonnan och Znogge: Nu är jag hemma.. har käkat gott.. en halv kôrv ligger i kylen… och vi har haft kul…

    Tagit en öl här hemma nu… och sitter och svarar på kommentarer…

    Kram Pys

  4. Hej Vännnen!
    Sitter just nu på ett hotellum i gbg och skriver, vi firar 37-årig bröllopsdag här(är jag sååå gammal?) och vi har det underbart! Ska snart gå ner i baren och äta tapas…mums! Lite vin har fint slunkit ner….hopppas du har några öl att dricka, för att fira de underbara besked du fått??!!
    Ha en fin kväll vännen…massor med kramar!

  5. Ia: Grattis på bröllopsdagen….

    Ja.. visst har jag fått några öl….

    Kvällen blev till belåtenhet…

    Kram Pys

Kommentera

