Gårdagens begivenhet och så vad jag gör idag

Igår var vi på sködefest. Trevligt.

Det blev en hel del att ta med oss hem. Sonen var lycklig… och båtresan är alltid stimmulerande.

Så hem… och åt och myste lite… så gick vi iväg och tog en öl på lokal….

Mycket nöjd med gårdagen.

Idag ska jag jobba. Börjar klockan 12 och jobbar till halv nio. Ger en del pengar i oktober. Skönt det.

Ha nu en bra dag. För det ska jag ha.

Andra bloggar om: , , , , , ,

6 svar

  1. Ha en trevlig dag på jobbet. Visst är det härligt när pengarna rasslar in!

  2. Znogge: Ja.. fast jag får ju vänta en månad på dem. Det är så.. det man jobbar i septemer får man i lön i oktober. Trist men sant.

    Kram Pys som väntar på något gott…

  3. Yepp, det ska du ha!

    🙂

  4. Vb: Min dag har varit bra… även jobbet…

    Kram Pys

  5. Låter som om livet leker. Kram

  6. Syster: Ja.. det gör det.. fast nu är det trist.. till jul ungefär…

    Kram Pys

Kommentera

