Jag skrev ett blogginlägg till Filippa…

Igår.. det är därför jag inte hade tid att skriva något här.

Inlägget om mitt öppna brev till Fru Reinfeldt hittas här.

Går man sen i på bloggportalen och tittar så ser man att det också ligger längst ut i högerkanten… Kul! Vilken uppmärksamhet..

Jag hade fullt upp med att svara på kommentarer och att jobba igår…

Idag då…

Jo, jag har varit iväg och lärt mig hur jag sätter upp mig på jobbet i deras data.. de kör telme och det verkar vara ett mycket smidigt program. Just det att jag kan sitta här hemma och skriva in när jag vill jobba. Slipper ringa eller gå till jobbet för att sätta in mig.

Så nu har jag satt upp mig dygnet runt på en hel massa dagar… Den älskade maken vet ingenting.. för han är iväg till sjukhuset med sonen. Jag ska på mammo i morgon och kände inte alls för att åka iväg idag.

Kan också meddela att sonens skola har ringt två gånger. Första gången för att höra vad han var, fast jag skrev första dagen i skolan att han skulle vara ledig idag. Och den andra saken är att idrotten är flyttad och att de ska sprina skoljoggen i morgon.

Annars händer det inte mycket här…

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 svar

  1. Ord och inga visor till Filippa!
    Ha en skön kväll och lycka till på ”mammon” i morgon fast om jag förstod det rätt behövde du inte oroa dig.
    Kram!

  2. Znogge: Nä.. jag behöver inte oroa mig för mammon.. för det hade ju synts på CTn jag gjorde på lungorna…

    Ja.. jag tyckte hon kunde få höra lite… såg faktiskt nu att jag ligger på aftonbladets förstasida.. för mitt öppna brev…

    Kram Pys

  3. Hehe, jag trodde det var till mig först *ler stort* Men det var ett toppenbra brev !

  4. Filippa: Där ser man.. nä.. det var Fru Reinfeldt…

    Kram Pys

Kommentera

