Rosa bandet

Jag har startat en insamling i mitt namn.

För att få in pengar till cancerfonden. Detta ligger mig varmt om hjärtat.

Sonen sprang skoljoggen igår och de pengarna de fick in gick till barncancerfonden.

Så då bidrar jag med en insamling till Cancerfonden.

Du hittar min insamling här:

Kan också meddela att följande saker kan man också göra för att bidra:

  •  finns ett digitalt rosa band att ladda ner till sin mobil genom att sms:a ordet ROSA till nummer 72900.
  • en telefontjänst – självundersökningstjänst som hjälper kvinnor att komma ihåg att undersöka sina bröst en gång i månaden. Man blir uppringd av en känd person en gång i månaden som påminner. Telefonsamtalet kostar 30 kr/gång och dras från telefonräkningen. Finns på webben på http://www.kollabrösten.nu inom kort.
  • titta på Rosa Bandets tv-gala 30 oktober kl. 20-22, på tv3 eller kom till Stockholm, Globens Annex, och gå på den. Biljetter kan köpas via oss på Cancerfonden.

Andra bloggar om: , , ,

6 svar

  1. Se där…10% klart efter bara en liten stund😉

  2. Ja.. helt otroligt….

    Tackar för pengarna…

    Sprid det…

    Kram Pys

  3. Hej jag och datorer!!!! Vet inte om jag lyckades föra över lite stålar? Syns det med en gång eller?Sidan liksom försvann, hittade ingen självklar klickpunkt när alla uppgifter var ifyllda Kram Gunsan. Jag avvaktar annars gör jag nya försök!

  4. Gunsan.. jag ska kolla…

    Det har inte kommit in något från någon Gunsan!

    Kram Pys

  5. Hej! Tyckte det var jättekul att man kunde smsa och få ett rosa band till mobilen. Men *#”#¤¤#.. Det går inte om man har Telenor. DÅLIGT DÅLIGT Telenor!!!!!

    Sitter här jättebesviken.

    Kram Ingela
    bc-diagnos maj-06 idag helt frisk😀

  6. Ingela: Ja.. det tycker jag också.. att det är dåligt av telenor…

    Lika dålig som Lambi förra året.. då Lambi sålde rosa toapapper.. och en (1) krona gick till rosa bandet…

    Kram Pys

Kommentera

