Bildtävling

Utlöser en tävling här på min blogg.

Vad föreställer det här:

far-eller.JPG

Pris har jag inte kommit på än. Fast något blir det…

Andra bloggar om: , ,

16 svar

  1. Kan det vara lite fräscht nyutväxt frisyr kanske? Kram Gunsan

  2. Gunsan: Vem vet…. kram Pys

  3. jag tror att det är pysans hår;)

  4. Mela: Ja, vem vet…

    Kram Pys

  5. Hade du den på din andra blogg…? JO??

    Kram:)

  6. Ja.. jag har tävlingen på en blogg och så bilden här…

    Kram Pys….

  7. Hmmm… Det påminner om fårskinnet ”Ludde” från IKEA 😉
    Den där nya grålockiga varianten 😉

    Nu får jag väl aldrig mera skriva hos dig – ifall det är ditt nyutvuxna hår…

  8. Och när jag tittar här: https://pysan.wordpress.com/2007/09/28/rod-troja-for-burma/#comment-1617

    Så har jag bergis kvalat ut mig totalt. *klantmamman*

    Å andra sidan – så är mina fårskinnsfällar mina favoriter här hemma 😉

    Så du är i gott sällskap!

  9. Mamman: jag har fått allt från mitt hår, över maskar till isbrytaren Atle… så du är i gott sällskap.. *asg*

    Kram Pys som absolut inte tar illa upp….

  10. Ett vackert lockigt hårsvall!
    Kram!

  11. Znogge: Tackar…

    Kram Pys

  12. Det är håret på styrmannen på isbrytaren Atle…så..ge mej priset NUU!!!

  13. Store Gonzo: Du var inte först… Puss

  14. Den där ringen till vänster gör att ser ut som ytan på månen. Kan också vara ytan på Mars eller någon asteorid…

  15. ah, ditt hår!! *lol* sorry…. 😉

  16. Josephine: Du har givit mig ett gott skratt… bättre att vara måne än att vara maskar som någon annan tyckte…

    Kram Pys

Kommentera

