Blogga för ett fritt Burma den 4 oktober

Fick en kommentar på denna blogg. Kommentaren finns här...

Den 4 oktober vill de att vi bloggare ska göra något för Burma..

Så nu kan vi göra något allihop…

För så här ser det ut i Burma nu
OBS! Varning här finns bilder som är läskiga…
Denna bloggare är starkt.. att blogga inifrån Burma.. Vi vet inte hur länge han får fortsätta..

En bloggare som verkligen kämpar för Burma är Margareth.. läs här och här…

Tillsammans är vi starka…

Andra bloggar om: , , , ,

7 svar

  1. När det gäller Burma undrar jag om vi är så starka tyvärr… Usch, det där lät tråkigt negativt. Klart vi MÅSTE tänka positivt, stå på oss och försöka!!!
    Ha en bra dag!

  2. znogge: Ja.. men om alla skriver något om detta i sin blogg den 4 oktober.. så kommer massmedia att reagera.. på det sättet så går det ut….

    Kram Pys.. som inte ger sig

  3. Jag ska inte ge mig heller men Burma är inget lätt kapitel…4 oktober alltså!
    Kram!

  4. Znogge: Nä.. men jag stödjer munkarna.. tänker lägga in ett inlägg här den fjärde.. och sen åker jag till sjukan.. och så ser jag sen när jag kommer hem vad som hänt…

    Kram Pys

  5. @natejpayne Join conversation "Cool gizzmo" at #blether http://t.co/8AdVfr4M

  6. @Kaalika sigh happened to me in the morning they’ll come back in a while I think twitter API issue

  7. It is acceptable time for it to form some methods for the longer term and additionally it’s time to be at liberty. I even have investigate this publish and after I might My partner and that i want to advocate a private some fascinating points or maybe suggestions. maybe you may compose next content discussing this short article. we wish to look at even a lot of aspects of the idea!

Kommentera

