Idag är det dags och ont i halsen

Idag är det min återbesöksdag på kirurgen. Känner fortfarande en del nervositet.

Fick ont i halsen i tisdagskväll och detta blev inte bättre igår, snarare sämre. Sonen har också ont i halsen. Så han får vara hemma från skolan idag.

Jag har ingen feber, men den älskade maken kommer ändå in och känner på mig var femte minut ungefär. För han blir orolig när jag får feber. Inte konstigt om man ser tillbaka på allt som har hänt sista året. Speciellt de gånger jag fått feber och fått åka in till sjukhuset. Så jag har full förståelse för att han blir orolig för mig.

Jag åker vid 10 tiden.. har tid 11.30 så jag får se när jag kommer hem..

Andra bloggar om: , , , , ,

6 svar

  1. TUMMARNA ÄR HÅLLNA
    LYCKA TILL!!
    KRAM LOTTA

  2. Lotta: Detsamma…

    Kram Pys

  3. Med risk för att verka tjatig…..*ler*….Det Kommer att gå Bra!!!!Tänker på dig!

    Kramar/C

  4. Char-lotte: Du är inte tjatig…
    Jag hoppas det… kram Pysis

  5. Tänker på dig, och håller tummarna. Kram kram

  6. Emma: Tack för hållen tumme…

    Kram Pys

Kommentera

