Hemma på timmar

I fredags jobbade jag kvällsturen.. igår jobbade jag dagtur och var rätt så slut när jag kom hem.. Det händer mycket på jobbet..

Idag gör jag en sån där delad tur.. vilket betyder i praktiken att jag gör förmiddag och sen eftermiddag/kväll…

Så nu är jag hemma på timmar.. fyra timmar är jag nu ledig och ska gå och lägga mig.. och sova en runda..

Sen blir det pytt-i-panna som den älskade maken kommer att tillaga med kärlek..

Mina gubbar har faktiskt röjt upp en hel del av det som de har röjt fram när jag har varit på jobbet…

Så nu ska jag gå och sova en timme…

Andra bloggar om: , , , ,

3 svar

  1. Ha det så bra ikväll och hoppas det blir lugnt på jobbet.
    Kram

  2. Här blir det korv!
    Ha en bra dag!

  3. Syster: Det var rena snurren.. och så är det när det är nerdragningar… Rena snurren idag också… *ler*

    Znogge: Idag blev det chili-con-carne…

    Kram Pys

Kommentera

