Min knöl och jag

Jag som människa är unik. Det finns ingen mer som mig…

Alla är vi ju unika.. Det finns inte en enda människa som är lik någon annan… även om man hade varit enäggstvillingar så är man olika..

Nu har forskare tydligen upptäckt att bröstcancertumörer är olika

Så knölen som jag hade var unik..

Min knöls utvecklingsmönster är tydligen helt unikt för mig… och jag tänker då till.. är det så konstigt? Nej, vi är alla olika och varför skulle då inte knölen vara olik andras knölar. Att man sen får bröstcancer är en sak.. men att sen knölen är speciell eftersom den är unik tycker inte jag är konstigare än att alla människor är unika i sig.

Så nog behövs det forskas mer på cancer och cancerceller… Min insamling finns här till höger.. en femtilapp är inte så mycket.. och det hade varit roligt att komma upp i mitt mål…

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera

