En tanke slog mig

Skrev detta inlägget igår, om siliconisar…

Upptäckte då att det bara var tjejer som svarade på mitt inlägg.

Antagligen är ämnet för känsligt för killar att svara på.. eller så vet de inte.. eller så finns inte intresset.. eller så är de fega..

Däremot finns intresset för bröst hos oss kvinnor..

Ja, jag ska fråga plastiken om han kan göra taxöron…

Andra bloggar om: , , , , ,

6 svar

  1. Jag tror nog att män har ett intresse i bröst…..men vågar inte riktigt lägga sig i en diskussion.
    Min ev rekonstruktion ligger så väldigt långt fram i tiden eftersom op inte är förrän i januari men jag vill nog också ha 2 bröst i framtiden.
    Kram
    L

  2. Taxöron får du så småningom ändå kanske även med dina fina tuttar🙂 Så varför be om det?
    Var du stolt och glad om du får fina fasta bröst om inte annat så kanske gubben blir det!
    Kramar

  3. Jag tror det kan vara känsligt för män att svara när det gäller bröst. Det är kvinnligt och intimt och bröst på det sättet ingår inte i männens värld…Intresse finns säkert men det kan också finnas en risk att bli uppfattad som ytlig och bara se till det yttre. Bara några tankar från mig…
    Kram!

  4. Tjejer: Jag tycker att det hade varit kul att se en killes tankar kring detta med siliconisar..

    Kram Pys

  5. You really make it appear so easy along with your presentation but I to find this topic to be actually something that I feel I might never understand. It seems too complex and very wide for me. I’m taking a look forward in your subsequent publish, I’ll try to get the dangle of it!

  6. I have been exploring for a little for any high quality articles or blog posts in this sort of area . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this website. Studying this information So i am satisfied to convey that I’ve an incredibly good uncanny feeling I found out exactly what I needed. I most undoubtedly will make sure to don’t fail to remember this web site and give it a glance on a constant.

Kommentera

