Natten som väntar på mig

I natt ska jag läsa.. jag ska läsa till minst 3 inatt…

För jag ska jobba natten mellan onsdag till torsdag och torsdag till fredag….

Underbart att vara på banan igen.. älskar att jobba natt… det finns något vackert över att sitta inne i värmen och se mörkret komma och sen försvinna.. då det är tid att gå och lägga sig….

Så blir det inte blogginlägg som vanligt.. jag ska se om jag kan författa något när jag sitter där vaken inatten… kanske något poetiskt.. vi får se vad det resulterar i…

Andra bloggar om: , , , , , ,

3 svar

  1. Kan tänka mig att det känns skönt att vara tillbaka i det vanliga! Hoppas det var en läsvärd bok bara;-))
    Ha en bra dag!

  2. Jag var undersköterska i min ljuva ungdom och jobbade också natt och gillade det skarpt, framförallt sommarnätter som är så vackra när de övergår i gryning. Har nog alltid varit en nattmänniska…
    Kram
    L

  3. Znogge: Hästarnas dal.. för jag vet inte vilken gång i ordningen.. den är tjock och bra…

    Lena: Japp.. det ska bli så skönt att jobba natt igen… livskvalitet..

    Kram Pys

Kommentera

