Helgen är över och jag är trött

Nu har jag jobbat 31 timmar mellan klockan 21 i fredags till 07.00 nu på måndag morron.. vilken helg.. 31 timmar blev det eftersom vi har dragit tillbaka klockan en timmer.. så natten mellan lördag och söndag jobbade jag 31 timmar.. det märktes.. för det blev mer rörelse på avdelningen framåt morgonen…

Annars är det lugnt med mig.. jag lever fast jag är trött. Har inte orkat och faktiskt velat blogga då jag lider av en otrolig bloggtorka just nu…

Har lämnat AB-bloggen (fast jag har kvar bloggen där men det ligger bara 7 inlägg som jag tyckte kunde ligga kvar) och är nersparad på min dator. Får se vad jag gör av dem.

Såg också till mig glädje att det faktiskt har ramlat in lite mer pengar på min insamling.. och jag hoppas att vi kommer upp i 6000.. för det hade glatt mig…

Nu ska jag göra kväll med maken som knappt har sett mig…

Andra bloggar om: , , , , ,

2 svar

  1. Hej tösen, snart är det min tur att gå av nattpasset. Har också helgen…men den som kommer.
    Håller tummarna att du når målet med din insamling, min står lite stilla.

    kram

  2. Soulis: min stod också still.. men nu har det runnit in lite pengar till…

    Jag kom ju upp i mitt första mål…

    Kram Pys

Kommentera

