Resa till sjukhuset

I morgon ska jag stiga upp tidigt. Jag ska nämligen ta bussen till det stora sjukhuset och träffa sjukgymnasten. Hon ska kolla min arm.

Jag har fortfarande ont i den, men smörjer mig med orudis. Jag har fått utskrivet några tuber då jag har ont i både tumörområdet och där hjälpte det inte.. Men på armen hjälper det.. Så nu kommer jag att fortsätta att använda den. Problemet blir att man blir kladdig.. kladdig så kläderna fastnar. Rena kolan.

Det är också slutet av oktobermånad. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska orka titta på Rosabandet galan. För det är en jobbig gala.. rent känslomässigt…

Jag kommer säkert att sitta och gråta och sådant.. men det kan också vara skönt.

Vi får se vad jag gör. Det kommer säkert en utförlig resumé om jag gör det.

Nu ska jag ta och städa lite. Lägenheten har förfallit under alla dagar som jag har jobbat…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 svar

  1. Oj! Du verkar ha Mer än fullt upp med jobb! Men det är ju bara kul!! Hmmm, jag har oxå fått ont i min (operationssidan) arm, kan det vara …typ ödem kanske?? Borde väl visat sig tidigare i så fall…eller?? Ja, ja…, det går väl över *suck*
    Håll mig sällskap på Galan i kväll!! Vi fixar det!!

    KramarOm/C

  2. Char-lotte: Jag har alltså ont i den där högerarmen.. och genom att det är högra sidan som är opererad. Ska bli himla intressant att se vad sjukgymnasten har att säga om det…

    Jobbet.. ja, 139 timmar bara i oktober.. blir en bra lön i november..

    Ett ödem kan komma 10 år efter operation.. har jag hört…

    Jag ska försöka…

    Kram Pys

  3. Lycka till hos sjukgymnasten i morgon. Hoppas hon kan ge bra tips till dig. Yngsta fröken går till sjukgymnast för sin rygg. Hon brukar vara ganska ledbruten efter ett besök där!

Kommentera

