Jobbat, jobbat och återigen jobbat

Har jobbat två nätter och ska nu snart iväg för att göra natt nummer tre.

Så ska jag jobba natten mellan lördag och söndag.

Det går bra att jobba.

Så just nu ligger jag lite lågt med att blogga. Då jag för det första inte har så mycket att skriva.. och för det andra för att jag är lite trött just nu..

Blogga lugnt

Andra bloggar om: , , ,

5 svar

  1. Är det sant då, att ”hälsan tiger still”… i så fall är det goda tecken… din bloggtorka!
    Ha det…

  2. Skönt med lite vanlig vardag kan jag tänka.
    Ha det så bra!

  3. Ville bara vinka o säga hej!
    Kram
    L

  4. Har också legat lågt med bloggandet. Men skrev idag ett långt inlägg, Känns skönt att få det ur sig.

    Är allt bra? Hur går det med jobbet/uppsatsen/studier?

    Tänker på dig
    kram

    Ps: uppdatera gärna mig på bloggportalen Ds

  5. Inte så konstigt att du är trött då, att jobba natt tar ju på krafterna.

    Kram, ha det bra 🙂

Kommentera

