1350 kronor

Snälla rara bloggare..

Det saknas 1350 kronor sen är jag i mål.

Kan vi inte hjälpas åt. En femtilapp…

Det betyder 27 personer.. för jag kan inte just nu.. min ekonomi tillåter inte detta.

En femtilapp kan betyda livet för någon med cancer.

Andra bloggar om: , ,

4 svar

  1. Goda lilla Pys!
    Det där med ”Bankdosan” funkar inte för mig…
    Skickar ett mail till dig i stället!

    KRAM
    Knytet

  2. Umgås med familjen du…
    Det är väl investerad tid!
    Bloggen springer ingenstans…

    KRAM
    Knytet

  3. Kram till dig, Pys. Länge sedan sist, jag vet… Ta hand om dig!

  4. Mail till dig….

    Kram/C

Kommentera

