Bloggtorka

Just nu känner jag inte för att blogga.

Jag lever och har hälsan.

Fast jag saknar inspiration.

Snön har kommit och jag har bara lust att krypa in i ett mörkt hörn och vara där tills solen kommer fram i slutet av Mars.

Få se när jag orkar komma tillbaka.

Bloggen finns ju kvar.

Andra bloggar om: , , ,

6 svar

  1. Hejsan! hoppas inspirationen återkommer snart! Det har blivit dagliga rutinen att kolla din blogg, men det är klart att man inte kan skriva utan att ha något att skriva om! Kram Gunsan

  2. Hoppas också att din inspiration återvänder! Förmodligen är det väl med skrivandet som med mycket annat att det går i vågor! Ha det så bra i alla fall!

  3. Ta du en paus, så hörs vi en annan dag.
    Kram
    Lena

  4. Vännen, jag förstår känslan!
    Jag vill också gå i ide…

    Du har mail.

    KRAM
    Knytet

  5. Körde förbi skylten ”Töreboda” ute på E20 häromda´n och tänkte på dig.
    Vem vill inte gå ide? Ha det!

  6. Vänner: Jag ska försöka få lite inspiration. Vi får se vad som sker och händer.

    Kram i massor till er allihop

    Pys

Kommentera

