En fundering så här på fredagen

Jag går in på min lilla blogg jag har här på WordPress.

Lycklig över att ha den ifall jag skulle vilja skriva något.

Jag kollar länkar som har människor har tryckt på för att komma till min blogg och upptäcker det här:

veckorevyn.com/mode-shopping/ebbas-bl… 1

Har Ebba skrivit om mig?

Jag går in på hennes blogg och finner ingenting…

Jag hoppas att jag får en förklaring under dagens lopp.

Andra bloggar om: , ,

12 svar

  1. Hej Pysan! Tack för din kommentar, jag vet faktiskt inte riktigt hur det där gått till? Hoppas att det inte ställt till problem – och att du får en riktigt bra helg. Med vänliga hälsningar/Ebba

  2. Ebba: Nä.. det var mest av nyfikenhet som jag undrade över hur någon kunde komma in på min blogg från din blogg.

    Kul att få en kommentar från dig. Hoppas att du får en trevlig fredag!

    Kram Pys

  3. Hej! Det måste vart din fina röda tröja som fick sveriges okrönta modedrottning att få upp ögonen för din blogg. Lite kul! Kram Gunsan

  4. Gunsan: Mysteriet tätnar. Det är nu två som har klickat sig vidare från Ebbas blogg till min. Idag alltså. Så nu är det sammanlagt tre…

    Jag blir knäpp!!!

    Kram Pys

  5. grått & trist =bra film, myspys o ett gott vin.
    trevlig på dig!
    kram lotta

  6. I bloggvärlden tycks både det ena och andra kunna hända;-)) Intressant…
    Kram!

  7. Din lilla Rackar-Pysa!!! Först smyga in sådär tyst, sedan vråla, och till sist rusa ut innan jag ens hann krama om dig. Nåja – här kommer jag rusande efter Mig slipper du minsann inte så lätt! 🙂
    KRAM på dig – och Skål ta mej faan!!!
    *höjer mitt glas till Jacobs ära*
    Ha en skön och härlig fredagkväll!!!!

  8. Kramar om Tizzel…

  9. Javisst…”skål ta mig faen” som ngn skrev tidigare!!!
    Sitter här med vinglaset framför mig, gott, gott…har just ätit ugnsstekt potatis med lök o oliver och pannbiff därtill. Ebb i kassan, fick ta vad som fanns i frysen, men det smakade bra…:)
    Har varit sååå trött på datorn ett tag, den tar ju över hela mitt liv ju….måste ransonera den….
    Hoppas allt är ok med dig…jo, du har ju ditt ”jäklar-anamma” kvar iaf…
    Sköt om dig vännen o fortsätt kämpa, du är toppen….kramar!!

  10. Det är nå´t konstigt… skulle för ett tag sen skriva en kommentar till en blogg som inte var AB:s – kanske metrobloggen eller WP – och ser då att avsändaradressen inte är min! Det står en annan adress!!! Då skickar jag inte min kommentar…
    Förstår inte hur det kan bli så!

  11. Lilla Pys… Du springer in hos mig och sjunger såååå fiiint!! 🙂
    Jag hade en rolig kväll – och vet du: Vi faktiskt sjöng just den där Oa hela natten…!!!!! 🙂
    Ha nu en härlig lördag! Själv måste jag börja med att komma ur sängen. Vet inte varför det är så lockande att bara ligga kvar här med huvudet på kudden och kroppen under det sköna täcket…
    Kram på dig!!!

  12. jag sökte på barbis och hamnade här *asg* nä jag skoja bara..

Kommentera

