Jag har fått post

Som gjorde mig arg och förbannad.

Ni som kom hit från Ab-bloggen.. trodde ni att jag skulle skriva svaret här?

Nä.. det kommer senare.. vad det var jag fick…

Undrar om det finns någon som tänker till ibland??

Andra bloggar om: , ,

3 svar

  1. Ops!! Låter inget vidare. Ger mig inte på någon gissning…., får väl ge mig till tåls. Liiite nyfiken är jag allt…*Ler*

    Kramar/V

  2. Vad har du nu fått för skit på posten???

    KRAM
    Knytet

  3. För att gör Pysan lite gladare ?

    Tåg mellan Uppsala och Stockholm

    Två killar ~17 sitter bredvid varandra på tåget.
    Kille 1: Men vafan, har du ett rosa band på dig? Är du lite gay eller?
    Kille 2 : Men vadå, gillar inte du tuttar eller?
    Kille 1: Jo, det är väl klart jag gör.
    Kille 2 : Ja, så vafan, stöd Rosa Bandet så tjejerna får behålla sina bröst.

    *Ler* Mer kul på http://www.tjuvlyssnat.se

Kommentera

