TGIF

Det är så bara…

Glad att få uppleva denna dag också…

Jag är just nu lite trött.. rent känslomässigt..

Säger som jag brukar göra till Tizzel:

Skål ta mig fan!

Andra bloggar om: , , ,

5 svar

  1. Inte helt fel! Det är ju fredag;-)) Passar väl även andra dagar också!
    Ha en bra kväll i alla fall!

  2. Jo men visst Gumman….skål ta mig faen!!!!
    Fredagväll o myyys med liila Gubben….god mat o dryck…samma hos er väl???
    Hoppas du mår nåt så när bra…..kämpa på….kram Ia

  3. Skål i efterskott! Tar min(läs:mina)ikväll, tanten skall ut på galej med mina gamla vapensystrar från värsta utetiden på åttio-nittitalet. Lär bli många”skål ta mig fan” Ha det himla gött själv! Kram Gunsan

  4. Hej Lilla Pys!
    Förlåt att jag inte kunnat skåla så mycket ta mig fan med dig i helgen! Det har varit lite annat som kommit emellan. Hoppas du har haft en fin helg iallafall och att din söndag är skön.
    Har det gått bra med allt? Skicka ett mail om du vill!!!
    KRAAM!/Tizzel

  5. Hej Pys! Hoppas allt är ok med dig! Har en fråga ang katthållning på min blogg! Kommentera gärna den!

    Kramar/C

Kommentera

