Julklappsinhandling slutade i tragedi

Idag skulle familjen åka och köpa julklappar i den stora staden några mil söderut.

Vad händer då?

Jo, jag blir magsjuk…

Så nu ska jag gå och lägga mig igen…

Det är så himla typiskt, det drabbar alltid mig när det är något kul på gång…

Så nu blir det ingen resa..

Andra bloggar om: , , ,

5 svar

  1. Din stackare! Magsjuka är verkligen inte kul att åka på och just i dag av alla dagar…
    Krya på dig!

  2. Hoppas du repar dig snabbt! Ang recept så kan du direkt när de skrivs ut be att de ligger online. Sedan kan du själv gå in och beställa över nätet och få det direkt hem i brevlådan istället. Man slipper alla köer och besvär med att hålla reda på papper och annat 🙂
    Man betalar direkt över Internet och sedan är det klart. Jag har gjort så länge och det är jätteskönt att slippa blickarna när man har många recept och uttag!
    Kramar i massor

  3. Urk….magsjuka är det absolut värsta man kan få(av de ”ofarliga” sjukdomarna alltså)!!!!
    Stackars dig….hoppas du snabbt kryar på dig igen…kram ia

  4. Det är många dagar kvar till julafton. Se magsjukan som en reningskur så här före all julmat.

    *sjunger*

    Always look at the bright side of life…

    *visslar iväg*

  5. Nämen va trist att läsa vännen.. magsjuka är verkligen min stora fasa! Krya på dig och hoppas du kommer iväg på julklappsshopping snart!
    kram

Kommentera

