Magsjuka ställer till med problem

Jag blev magsjuk i lördags.

Det kom bara den ena vägen, jag slapp kräkningar.

Det som sker då är att jag inte får lov att jobba på 48 timmar efter sista gången på toaletten… För jag jobbar inom vården och de har sina restriktioner. Detta är bra.. fast samtidigt så hade jag chans att få jobb ikväll… Nu var jag ju tvungen att tacka nej och det är inte kul det heller… I morgon får jag jobba igen.. om jag får något…

Annars så är det bra här.. var på julskyltning igår och vann en julkorv.. Maken vann en burk pepparkakor och en julost… Dessutom vann jag tre påsar på chokladjulet och maken vann en påse julskum… så vi hade en hel påse med oss hem med vinster i..

Det händer inte mycket i mitt liv just nu..

Dagarna rullar på och jag har inte mycket att skriva om… lusten har försvunnit lite..

Jag kommer nog igen.. ha bara förståelse med mig…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 svar

  1. Grattis till alla vinsterna i alla fall! Själv vann jag två tialotter i dag! Nu hoppas jag på följdvinster…
    Kram!

  2. oj, vad mycket ni vann🙂

Kommentera

