Sjuk, piller och julklappar

I onsdags var vi till den stora staden. Vi var först på det stora sjukhuset och gjorde en massa med sonen. Vi hade nämligen fixat så att både tandläkaren och ögon var samma dag.. den 7 skulle vi till barn för koll.. men jag ändrade det till den 5 också.. eftersom vi ändå var på sjukhuset…

Sen gjorde vi stan osäker.. julklappar inhandlades.. och vi var nöjda men trötta när vi åkte hem..

Väl hemma har mitt recept kommit. Så jag går glad ihågen upp till apoteket. Nu visar det sig att de inte har medicinen.. utan får den på fredag..

På onsdag kväll får jag ont i halsen… gårdagen var bara ett töcken.. jag gick och la mig före sonen.. och då är det illa… Sov många timmar igår… Idag är det bara snorigt och hostigt.. det har som tur va gått över i halsen…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 svar

  1. Krya på dig vännen!

  2. Krya på dig. Hoppas helgen blir hyfsad ändå!

Kommentera

