Biverkningar del 1

Igår tog jag min första tablett…

Idag vaknade jag av en huvudvärk som inte gick av för hackor.. hela bakhuvudet bultade.. trodde i ett svagt ögonblick att mitt hjärta hade bytt plats med hjärnan i natt.. för det var pulsen som kändes i skallen på mig…

Tog två panodil.. så upp och käka frukost med familjen och då tog jag också min Aromasin… sen efter frukost så gick jag och la mig igen.. och sov bort bonkevärken…

Nu har jag bara lite ont.. inte alls som i morse…

Huvudvärk var ju en vanlig biverkning…. om jag får lika ont nu i ett par dar så får jag ringa till bröstsköterskan.. behöver mer panodil då… för att hålla huvudvärken i schack…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Ett svar

  1. Det är märkligt att så många läkemedel måste ge så många biverkningar! Ibland är det värst i början så hoppas det blir lindrigare för din del. Huvudvärk är onekligen ganska påfrestande i längden…

Kommentera

