Jag gjorde en tavla…

Jag gjorde som Vb

Jag gjorde en tavla

Se här:


Click here to create your own painting.

3 svar

  1. Din blev finare än min. http://www.bored.com/createpaintings/result.php?id=11974616088548
    Varför står det IT på min?

  2. Orp: Det kan man undra…

    Tack för berömet.

    Kram Pys

  3. Tack då börjar jag direkt hehe.
    Hur gör jag för att få in min bild där uppe i presentationen? Hur gör jag för att komentarerna ska godkännas direkt utan att jag måste klicka för att godkänna? Måste man få mail för varje ny kommentar?
    Tack på förhand

Kommentera

