Kom på en sak kl. 05.30 på Luciamorgonen

Har jobbat natten till idag… klockan 05.30 i morse kom jag på en sak..

Jag har inte haft en enda SVETTNING under natten!!!

Jag som brukar ha minst två.
En sak som är bra med de nya tabletterna känns det som…

Andra bloggar om: , , , ,

Ett svar

  1. Detta är en stenålders premiärblogg, förmodligen alldels för lång, men snälla, ha överinseende.

    Hej Pysan och Tack!
    Det är länge sedan jag tänkte skriva detta tack, ända sedan i i juni faktiskt. För det var då fick svaret på ultraljudet att den lilla knöl som väl ändå inte kunde vara cancer faktiskt var cancer. Efteråt satt i bilen, grät och tänkte när dör jag? Tiden har gått, strålningen är över, Tamoxfenen står i badrumskåpet och jag har förstått att bröstcancer inte är lika med döden. Utan att du vetat det har ditt härliga sätt att skriva, din bitska humor, din oro och glädje ingett hopp på min väg!
    Tills vidare ha det väl och Tack!

Kommentera

