Börjar tröttna…

Jag börjar tröttna på den här bloggen.

Förstå mig rätt nu.. jag är trött på den bakgrunden jag har.. inte själva bloggen..

Funderar på att byta bakgrund till någon annan.. men jag hittar ingen som tilltalar mig…

Funderingen blir nu.. Hur gör man en egen bakgrunt till sin wp-blogg?? Och kan man det.. eller är man helt i händerna på de bakgrunder som finns??

Finns det någon därute som vet hur man gör.. och kan hjälpa en liten bloggare som vill ha en mer personlig blogg på WP…

Andra bloggar om: , , , ,

10 svar

  1. Jag tog ett bloggtema som fanns och sedan hjälpte Husse mig att lägga in en egen bild. Får duga så! Men visst är det roligt när det blir lite personligt!

  2. Lilla Goda Pys…

    Kramas lite för oss båda!
    Knytet

  3. Jag letar åxå andra mer spännande bakgrunder men hur gör man….?
    Ha en bra söndag, kram

  4. Har för mig bara det gick att byta bakgrunder om man betalar för WordPress. Dock kunde man på vissa teman ladda upp en ny header. Så var det när jag hade min WordPress blogg i vart fall.

  5. Menar alltså att man inte kan byta till något personligt alltså. Man kunde givetvis byta bland de olika färdiga teman som redan finns hos wordpress.

  6. PS du har fått mail. Glömde skriva vem det var från..😦

  7. Hej igen, hur ändrar jag så att mitt namn blir klickbart som de flesta har??

  8. Men!! Nu blev det ju klickbart!!!

  9. Tittar mest in för att önska God Jul…börjar ju dra ihop sig till det nu🙂

    KRAM

  10. hej!
    Det är jag, stenålders, som tittar in igen, glad och nöjd över att överhuvudtaget kunna delta och inte bara läsa bloggar. Ni tycks mig väldigt avancerade som funderar över bakgrunder och dylikt, men vem vet, med hjälp av tonårssönerna kanske även jag hänger med på snacket så småningom. En tröst till dig Pysan, när du kryper till kojs är jag på väg till jobbet. Fast å andra sidan, just nu har jag följt en god väns tips för att undvika söndagsdeppet, ett glas vin till tröst. Hittade inget vin, men sommarcamparin stod kvar i kylen, mmm
    I glädjen över att vara inne på bloggen blev även dessa rader många. Håll ut jag ska bli bättre. Tills vidare ha det bra.

Kommentera

