Idag blev jag rörd

Fick ett julkort på posten idag…

I kortet stod det så här:

Pysan, jag vill utnyttja möjligheten som denna högtid ger för att skriva några ord och berätta för dig att jag beundrar dig för din livsglädje trots svåra stunder, för dina alltid vänliga ord och den goa kramen som du alltid ger så lätt.

Du är en toppentjej och jag vill att du skall veta det. Jag önskar dig och de du håller om en God Jul o ett nytt år med lycka och kärlek.

Din arbetskamrat

Snacka om att jag blev rörd till tårar…

Denna underbara kvinna som ger mig så mycket glädje.. hon lyser..

Hon är så underbar och det är så kul att jobba ihop med henne…

Hon ger mig styrka… Fast hon kanske inte vet om det.. och det är så kul att jobba ihop med henne…

Andra bloggar om: , , , , , ,

3 svar

  1. Vilket gott betyg att få av en arbetskamrat! Förstår att du blev glad!
    Kram!

  2. Znogge.. ja, speciellt om man är vikarie…
    Kul att de uppskattar en.. och det jobb man gör..

    Kram Pys

  3. Vilket härligt julkort. Ta åt dig och njut av orden! Kram

    Pysan svarar: Det gör jag.. har träffat henne och tackat.. fick en stor kram och så sa hon att hon menar vartenda ord..

    Kram Pys

Kommentera

