Nu testar jag denna

För att se om jag trivs med denna….

Nu ska jag bara se om jag kan få till en bra bild också..

Fast det vet jag inte om jag hinner idag.. För jag måste packa.. köpa julklapp och så åker jag i morgon. Jag återkommer på onsdag.. och då har jag sällskap…

Nu får ni tala om ifall ni tycker att bloggen ser bra ut… jag gör ju allt för mina läsare.. för det är ni som får mig att fortsätta…

Andra bloggar om: , , , , ,

2 svar

  1. Mycket trevligare, men du ser så ledsen ut på ögonen.Men just nu har du anledning kanske,

    Pössar på henne!

    Pysan svarar: Nu har jag bytt bild. Hoppas att denna blir bättre.. Får väl sätta mig och göra lite mer på fredag när jag är hemma i lugn och ro..

    Kram Pys

  2. Så fin den blev. Väldigt personlig.

Kommentera

