Resa med protes

Idag åker jag till Skåne.

Jag ska hämta min yngsta dotter…

Genom att jag nu ska ut i offentligheten.. genom att jag reser med Statens järnvägar så blir det till att använda protesen.

Jag har inte protesen när jag jobbar.. för jag tycker inte om den..

Men nu… då åker den på…

Protesen ser ut så här:

Siliconisen

Tittar ni noga så ser ni att det även finns en tuttevårta på den…

Så nu ska jag och siliconisen ut och resa…

Höres i möra då jag återkommer till hemmets lugna vrå…

Andra bloggar om: , , , ,

Ett svar

  1. Skåne? Hade du varit i närheten hade jag bjudit in dig på en fika! Hade varit kul att träffa dig.

    Kram!

    Pys svarar: jag ska ner igen den 4-5 januari.. har inte lust att bo där…

    Kram Pys

Kommentera

