Storhelg…

Idag har jag jobbat.. jobbat dag för en gångs skull..

Idag ringde också en sig sjuk.. så nu blir det till att jobba julafton.. fast jag jobbar natten till julafton.. 21-07.. fast det betyder 10 timmar natt och dessutom är det STORHELG.. vilket betyder 82.10 mer i timmen…

Hoppas nu att det blir mer i jul.. jobbar gärna juldan till annandan och annandan till den 27.. för då är det fortfarande storhelg….

Är det så att jag får även dessa nätter.. så kommer jag att köpa mig något snyggt….

Nu ska jag vara social….

Andra bloggar om: , , , ,

3 svar

  1. Härligt med lite kosing!
    Absolut att du ska köpa något fint till dig själv!

    KRAM
    Knytet

    Pys svarar: Japp.. fast det blir i slutet av januari…

    Kram Pys

  2. Ha det så bra fast du ska jobba, är man inställd på det så går det även om det inte är så roligt, och så tjänar man ju bra du får tänka på det!
    Ha en fortsatt bra kväll
    Kram

  3. Tittar in här på ditt nya ställe. Jag har ju inte varit här förut… Undrar om man kan skåla här också??
    *provar*
    Skål ta mig fan, Pysan!
    (Ja – titta!! Det gick!!!)
    Kram,
    Tizzel

Kommentera

