Hostar och hostar

Jag fick en förkylning.. och sen fick jag hosta ovanpå detta…

Jag hostar och hostar….

Så jag ska ringa och försöka få en remiss till lungröntgen…

Lite rädd att det kan vara något.. det tror min hjärna nämligen…

Jag själv tror inte att det är något, då sonen hostade länge efter sin förkylning..

Hostan är lös…

En lungröntgen hade nog varit bra.. för att få bort de där dumma tankarna.. de där om att det är små knölar i lungorna… De där metastasjävlarna…

Andra bloggar om: , , , , ,

2 svar

  1. Usch……vilken hemsk tanke…….
    Krya på dig och ha en bra dag
    Kram

  2. Ja nog kommer tankarna utan att man vill det! MEN den förkylning so jag haft och nu ytterligare tre ligger nedbäddade i är halsbesvär och hosta som kan vara upp till 3 veckor.
    Kram och hoppas så klart att det lugnar dig lite. Kramar i massor

Kommentera

