En tillbaka blick

Mycket har hänt mig under året…

Jag fick min varhärd.. som resulterade i många siktröntgen under året.. hela 3 stycken blev det…

Jag fick veta att jag inte har några metastaser…

För ett år sen var jag inte hemma under mellandagarna.. då bodde jag i Göteborg.. Eftersom jag under denna tid strålades… och nu har det gått ytterligare ett år…

Jag började jobba igen under året.. och jag får mycket och det är så kul att vara tillbaka…

Jag firade också ett år på bloggen… och jag har inte ångrat mig… jag trivs…
Fast ibland har det varit heta känslor… och ibland gråt.. ibland glädje och ibland har det varit sorg…

Jag sommarbloggade på Aftonbladet den 5 juli… och jag skrev ett öppet brev till Fillipa Reinfeldt…

Så nu väntar ett nytt år…

Ska bli spännande att se vad det för med sig….

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 svar

  1. Hoppas det blir ett underbart år för dig och din familj.

    Kram

  2. Önskar dig allt gott på det kommande nya året! Fridens liljor & kram

Kommentera

