Ytterligare en bildtävling

Nu är det dags för en ny bildtävling här på min blogg…

Den som kommer med rätt svar får något fint av mig.. och den som kommer med en rolig gissning och en bra motivering till vad det är vinner också…

Det gäller nu att gissa vad det är som sticker ut ur munnen på mig?

pys-nyar-2007.jpg

Fotograf: Stina (min yngsta dotter)

Det är fritt fram att gissa..

Andra bloggar om: , ,

12 svar

  1. Hej! Påminner starkt om någon sjuka yngsta dottern fick förra sommaren, det var besläckt med mul och klövsjuka…………..!!!! Fast jag ser inga blåsor i händerna!Miljoner kramar Gunsan

  2. Haha, jag tog för givet att det var din TUNGA som stack ut ur munnen på dig! Men när man tittar närmare efter så ser den lite väl tjock och mörk ut liksom… Är nog nåt annat… Kan inte gissa vad.

  3. AHaa. Där är den!
    Falukorvsbiten jag tappade på golvet för två veckor sedan.
    Mina katter satt och dreglade när jag åt. Dom blev övelyckliga när den förbaskade korvbiten smet.
    Men….. kattårarna var många när dom inte hittade den. Den ena katten har nu dött av depression pch den andra gråter fortfarande.
    GE HIT MIN KORVBIT!!!!
    Kram Alexandra
    PS var den god förresten?

  4. Det är ju ett läckert chokladdoppat toscaflarn såklart!
    Det ser ju vilket kakmonster som helst!

  5. Hm en skiva salami kanske….. =)

  6. En havrekaka kanske!

  7. Nehej det ser väl alla att det är choklad, det måste vara choklad för jag vill ha det just NUUUUU.
    En Noblessebit kanske!
    Eller så kan det vara det preparat som måste hållas fuktigt inför plastikoperationen🙂 Det ser ju lite mörk ut nästan som en vårtgård🙂
    Kramar i massor

  8. Färgen liknar rostbiff, men inte formen? För mörkt för jordgubbe och för stort… För litet för någon ölkorv tror jag. Jag satsar på huvudet av en chokladtomte😉

  9. självklart en köttfärsbiff eller liknande…
    kallas de inte tjevapptjitji (cevapcici)…?

  10. En lite för bränd chicky bits….;-)

  11. Hmmm, en genmanipulerad jordgubbe?;-P
    God fortsättning hörru! Fridens liljor

  12. hmm. . ser ut som en bit bacon, lite bränd på kanterna😉

Kommentera

