Bildtävlingen är avgjord

Du hittar bilden här

Som första pris för att hon gissade rätt så är det Annica.. Hur hon nu kunde gissa att det var just salami jag har i munnen… För detta får hon skriva ett gästbloggsinlägg på min blogg.. och det ska vara om hur hon behandlar sina patienter… jag vill höra allt….

Dessutom lovade jag en pris till.. För bästa motivering.. och den måste jag bara ge till Syster Yster… För följande mening:

”Eller så kan det vara det preparat som måste hållas fuktigt inför plastikoperationen ) Det ser ju lite mörk ut nästan som en vårtgård )

Jag skrattade hejdlöst…

Syster Yster får det fina priset att hon får ett stort GRATTIS av mig.. och äran att stå omnämnd i min blogg..🙂

Andra bloggar om: , , ,

4 svar

  1. Grattis till vinnaren som hittade rätt!

  2. Jag niger i ödmjuk tacksamhet för äran att få omnämnas här🙂
    Kramar till dig!

  3. Hmm har inte varit in här på bloggen på en stund, såg din kommentar först nu, tack för att jag vann men….angående patienterna eller vårdtagarna jag har så kan jag tyvärr inte berätta så mycket är jag rädd för…..är väldigt öppen med vad jag skriver om mig själv men väldigt försiktig med vad jag skriver om dem…..

  4. Hej igen, har testat en ny lite mörkare bakgrund hos mig (utan bild ett tag) och ska nu bara testa om min lilla bild då jag kommenterar finns kvar….använder dig som testperson… =)
    Kraam igen

Kommentera

