Tid för operation

Idag ringde de från det stora sjukhuset.

Jag har fått min op-tid som jag trodde skulle ske redan förra året…

Den 17 januari.. det är då det händer…

Tänk på mig då!!!

Andra bloggar om: , , ,

7 svar

  1. Absolut!!! Skall hålla alla tummar jag har nästa torsdag.

  2. Tänker på dig!
    Lycka till!

  3. Tänker absolut på dig!!! Det kommer att gå lysande…

    Kram

  4. Lycka till Pys!
    Jag har själv bestämt mej nu i dagarna. Var inte säker på om jag ville ha ett nytt bröst men nu känns det så. Vill känna mej något normal kroppsligen när all behandling är över.
    Som sagt. Lycka till. Tänker på dej!
    Kram Bea (rävgift;:=) ( för tillfället i all fall)

  5. Idag skriver jag på min blogg om den nya tekniken för att ta bort bl.a. bröstcancertumörer….med laser….ska visst vara skonsammare behandlingsmetod…måtte det bli så

    Kram

  6. Hej Myspys!
    Tänker på dig massor go’a vännen… KRAMELIKRAAAM från Katja o Nils!

  7. I’m no longer certain the place you are getting your info, but great topic. I needs to spend some time studying much more or working out more. Thank you for fantastic information I was on the lookout for this information for my mission.

Kommentera

