Helgen jobbig på alla plan…

Tankarna har gått.. telefonen och msn har gått varm…

Igår tog hon beslutet…

Jag kommer nu att ha två barn här.. en med autism och en med Noonan.. Den ende som möjligen är helt normal är den älskade maken…

Så nu har jag att göra.. mycket måste fixas.. och bloggen kommer nog att dra lägsta strået ett tag framöver…

Andra bloggar om: , , , , ,

8 svar

  1. Vad då ha två barn? Ska du har fosterbarn eller vad har jag missat?
    Noonans vet jag inte vad det är för något så det får jag slå upp!
    Grattis till operationstiden och visst ska jag tänka på dig!
    Kramar i massor

    Pysan svarar:
    Yngsta tösen flyttar hit från pappa…
    Noonans syndrom kan man läsa om på socialstyrelsens sida.. de skriver bra om det syndromet där..

    Kram Pys

  2. Å – så det blir så iallafall!!
    Jag tror det ändå på något vis kommer kännas lugnare för dig, även om det inte på något sätt BLIR lugnare!
    Stor varm kram,
    Tizzel (som ändå hoppas det blir tid för en liten skål någon fredag framöver!!)

    Pys svarar:
    Ja, så nu har jag mycket att göra..

    Klart jag har tid att partaja.. Lär ju bli en eller två skålar på fredag…

    Kram Pys

  3. det grejar du säkert bra…

  4. Det klarar du även om det blir tufft.
    Kram!

  5. Ojdå… Klart du får prioritera bort bloggen!
    Var rädd om dig. Fridens liljor

  6. Måste få säga GRATTIS! Dels till operationstiden och så även att Du får rå om din lilla tjej. Måste kännas gott att få ha henne nära…

    Ha det gott!!

    Titti

  7. Hallå Vännen!
    Åh, det blir väl skönt att få ha tjejen hos sig igen….MENdet är klart att det blir jobbigt för er med två barn med särskilda behov!! Men du, inte är ngn av er ”onormala” för det….ni är speciella och fina….kramar!

Kommentera

