Bara en liten rapport

Idag skiner solen.. och den älskade maken och jag ska ut på en liten vandring..

Annars finns det inte mycket mer att rapportera om…

Det är fortfarande rätt så trist.. jag har en kroppslig trötthet (man kan bli mycket trött efter den behandling jag har genomgått så det är naturligt).. jag har ont i axeln och har haft den smärtan i snart 30 veckor.. den 10 juli var det jag började få den där frusna skuldran.. och det är ett tag kvar innan den försvinner… (tar ca 2 år innan jag slipper ontet).. Sen är det de här strålskadorna jag har.. värk i höger del av bröstkorgen.. det är inte direkt skönt.. men jag är uppe.. jag jobbar vidare.. och det går… Känner inte att det är någon ångest eller depression på väg.. utan jag låter bara dagarna rulla på…

Slut på rapporten…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 svar

  1. Hej Pysan!
    JAg har många gånger funderat över hur det kommer sig att en del männniskor drabbas extra mycket av jobbiga saker .Och hur en del av er ( för jag räknar dig till en av dem) trots detta på något vis lyckas hitta livet i livet så att säga. JAg hade en lättare variant av BC och klarade mig indan med lindrigare behandlingar. Men nog blir man lite stukad på livsstigen när små eller större kriser sätter fälleben på en.
    Det är då jag vill fräsa åt en del som klagar ”skärp till er”!
    Jag har tänkt mycket på dig och på din dotter som inte ville bryta upp och flytta, och hur tapper du är som är så lyhörd.
    Till sist vill jag bara säga att du verkar har en stark positiv livssyn och att du verkligen tillhör de tappras skara. I denna orättvisa värld, e till att ta det lugnt bara och ta god hand om dig.
    Vi hörs

  2. Dagarna rullar på och snart är det vår… det är redan ljusare på eftermiddagarna… kollar bara så det är bra med dig!

Kommentera

