En insamling

Jag har nu startat en insamling till cancerfonden. Denna insamling kommer att vara till 2012 då jag hoppas att jag får ett glädjande besked.. för det är då jag slipper mina aromasin.. för då har det gått fem år sen jag började medicinera mot min cancer. Du hittar länken till insamlingen till vänster under: Attans viktig insamling..
Jag kommer genom detta att inte starta en rosa bandet insamling i år. Utan jag har bara den här. Här kan man ge ett bidrag när man vill och har en liten slant över.

Cancer kan drabba alla.. den drabbade mig.. och den kan drabba dig.. eller någon i din närhet.. alla pengar som går till forskning kring denna sjukdom är bra.. allt från en femtioöring till en miljon.. allt är välkommet… Tänk bara på mig.. hade inte forskningen funnits hade jag fortfarande käkat tamoxifen.. och dödligheten för mig hade varit större än nu.. när jag går på aromasin.. som faktiskt har forskats fram.. och ger också mindre biverkningar än tamoxifenet.. jag har bättre livskvalitét än jag hade haft för några år sedan..

Tänk nu på att kolla dina bröst.. även du som är man och läser min blogg.. för det behövs för alla kan drabbas av bröstcancer…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 svar

  1. Hej Pysan!

    Var hittar man ett giro- eller kontonummer för din insamling?

    Hälsningar Titti

  2. Sådär.
    Nu är du igång.
    Kram Alexandra

Kommentera

