Det var längesen

Men nu har jag ringt till bröstsjuksköterskan om mina problem med tröttheten och mitt tillstånd.

Jag frågade på forumet jag är med i om mina problem och jag fick ett mycket bra svar. Jag vet nu vad det är jag ”lider av”. Det heter fatigue och detta beskriver mig på pricken.

Bröstsjuksköterskan kom med ett förslag.. om hur jag ska kunna samla kraft. Så nu är det en remiss som är skriven och jag kommer att åka bort i 14 dagar.. jag ska nämligen iväg till Mösseberg. Det är ju nu man ska göra det.. nu när man behöver ladda batterierna igen..

Ni kommer att få höra mer om det här sedan.. en utförlig rapport lär komma..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 svar

  1. Detta låter som det jag har…efter cancern har jag aldrig återfått orken och kraften…

    Måtte du få det mysigt därborta 🙂

    Kram

  2. Hoppas verkligen då får två härliga veckor som i sig ger en dos ny energi!

  3. Väl bekomme Pys.Njut i massor,

    Pöss

  4. Hejsan Pysan!
    Åh, vad skönt för dig att få åka och samla lite ny energi!!
    Hoppas att det blir riktigt, riktigt bra…:)
    Tänker på dig…kramar!

  5. Inte nog med att du såklart är trött efter sviterna av sjukdom och behandling. Vi är dessutom inne i en period på året när ALLA verkar vara trötta och hängiga. Vi får hoppas att det går mot bättre tider!!!
    KRAM från Tizzel

  6. Bra att du får åka iväg. Hoppas det blir en energigivande och mysig vistelse!

    Kram till dig:)

Kommentera

