En liten uppdatering

Trött är jag fortfarande.. den där konstiga tröttheten.. att jag är som ett oladdat batteri. Fast samtidigt så ser jag faktiskt lite ljus.. jag är fortfarande trött.. men inte lika neutral, utan skrattet kommer faktiskt oftare nu..

På tisdag är det nu dags för den där operationen som är pinsam.. så i morgon ska jag ringa för att få veta när jag ska vara där..

Den 29 ska den älskade maken och jag iväg och roa oss… lär nog komma ett inlägg om detta…

Den 3 mars ska sonen till tandläkaren..
Den 5 mars ska vi träffa skolsköterskan..
Den 10 mars ska vi till sjukan med sonen..

Mycket just nu… men jag tar en dag i taget. Orkar inte se mer än en dag framåt..

Dessutom är det grått och februari!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 svar

  1. Februari kunde man vara utan. Jag tycker själv jag är mer nere just denna månad. Skönt att ni varit iväg på semester att tag. Det brukar ge lite ljus i tillvaron. Du får ta en sak i taget och det där med Mösseberg låter helt fantastiskt!
    Kram

  2. Hej! Förlåt att jag inte varit in här på länge för att se hur du har det men jag använder väldigt sällan WP bloggen men borde nog göra det mer känner jag!
    Ha det så bra, kram från Annica / norrlandssköterskan

Kommentera

