Den pinsamma

operationen är över.

Åkte till sjukhuset i den större staden i går morse klockan 06.30 och kom till sjukhuset klockan 07.22 och var på op ca 4 minuter senare. Jag skulle opereras tidigt.. men nu fick jag reda på att det hade kommit in en akut app så jag fick vänta till den var klar. Sen var det min tur.

Fick spinalbedövning och var alltså vaken hela tiden. Mycket intressant.

Så nu är jag klar.. jag är också himla lycklig att det har gott bra och att jag fick smärtpaketet med hem.. panodil och tiparol för två dygn då det brukar vara mest smärta. Fick också 4 ketogantabletter och av dem har jag fått använda två..

Man blir rätt så go och glad av dem.. men man blir också trött.. och man slipper smärtan.. så skönt så…

Nu längtar jag tills det har läkt ihop ordentligt..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 svar

  1. Hm.. annars lät ju T(r)iparol som ganska kuliga piller.🙂

    Skönt att det är över och du är hemma igen.
    Kram!

  2. Tänker på dig och hoppas du kryar på dig och läker snabbt

    många kramar

  3. Skönt att ha den avklarad kan jag tänka!
    Ha en trevlig helg!

Kommentera

