Tack!

Jag är rörd!

Jag tackar så mycket för detta.

Det är en stor ära för mig…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

9 svar

  1. Grattis till en fin utmärkelse!

    Pysan svarar: Tackar!

    Kram Pys

  2. FY FABIAN VAD ROLIGT!!!!!

    JÄTTE-MEGA-BAMSE-GRATTIS TILL PYSAN!!!!!

    Pysan svarar:

    Ja.. jag är skitglad…

    Kram Pys

  3. Vi firar på fredag tycker jag!! 🙂 KRAM igen!!!

  4. Stort grattis. Det var du väl värd!

    Kram!

  5. GRATTIS!!!
    jag vet hur kul det är..
    har själv fått en oscar för år 2007 för min grekiska blogg!

    det värmer så….

    grattis igen och kram!

  6. Gud vad glad jag blir…du är verkligen värd detta!!!
    JÄTTEGRATTIS!!!!

    Kram

  7. Men OJ!!
    Grattis, det är du verkligen värd!!

    Kramar!

  8. Grattis och en massa kramar från mig!

  9. […] dessutom kom den en natts jobb också.. Klev upp för en timme sen ungefär.. Efter att ha fått utmärkelsen så har jag även utfrågad (du hittar samma intervju här och här). Där finns också en bild av […]

Kommentera

