Dags att krypa till korset..

Nu när den är gjord känner jag mig tillräckligt stark att berätta varför jag opererades..

Jag har genomgått 3 graviditeter..

Redan under den första graviditeten fick jag hemorrojder

Jag har aldig haft problem med dessa.. mer än att de har funnits därnere..

Så fick jag bröstcancern.. och det var väl lugnt.. men så fick jag cytostatika.. och då skrev jag så här

Det blev så här.. efter varje cytostatikabehandling.. Och nu fick jag problem.. För att riktigt ordentligt prata skit så blev det stenhårt.. och jag blev ordentligt förstoppad.. jag ville inte ta mina droppar.. men jag gjorde det efter mycket om och men..

Detta gjorde nu att jag fick ett annat problem.. just det, mina hemorrojder.. jag som aldrig har haft problem med dem innan.. de fick nog en otrolig kick av cytostatikan och fick nu för sig att nu.. nu ska vi jävlas ordentligt med kroppen vi sitter på.. de växte, blev större.. och började göra ont..

Till slut gick det inte längre.. min mage har ju inte varit sig lik efter cytostatikan.. jag har haft problem med att gå på toa och göra stora A..

Det gick så långt att jag ringde till Vårdcentralen och fick träffa doktorn och så blev det den där pinsamma operationen..

Nu är det gjort.. jag är glad att det är över.. och jag är riktigt duktig på att ta mina droppar varenda kväll.. För jag vill inte ha mer problem.. det har varit nog nu..

Så nu har jag krypit till korset och berättat..

Tror jag ska göra en sån där tatuering som är på reklamen.. den där i svanken.. där det står Hemorrojder inuti ett hjärta…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 svar

  1. Ush…det är inte kul med förstoppning Pys…tur att du fått bort hemorrojderna ….

    Pysan…jag fick också pris av Peter From…för musikstilen min…..så nu är jag också megastolt!!!!!
    Visst luktar det lite skryt nu???😉

    Kram

  2. den tatueringen är ju riktigt coool….

  3. Pys,
    hela du är som en frodig fruktkorg, se dom där nere som en f.d klase vindruvor,
    längst upp på din kropp sitter ett gyllene äpple!

    Pöss

Kommentera

