Idag är jag en stor egoist

Jag skulle egentligen ha bloggat om det här för flera dagar sen.. men livet kom ivägen.. och dessutom kom den en natts jobb också..

Klev upp för en timme sen ungefär..

Efter att ha fått utmärkelsen så har jag även utfrågad (du hittar samma intervju här och här).

Där finns också en bild av mig..

Idag fick jag ett mail där det står att jag även finns på en ny nättidning som du hittar här. Denna sista är inte bara för WordPressbloggar.. så den kan nog bli intressant..

Dessutom vill jag tacka alla som läser.. då jag nu såg att jag har passerat det magiska talet 100 000 besökare.. Tackar ödmjukast för detta..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

