Skelettscint

Har pratat med min kirurg idag... och det känns jätteskönt..

Jag får en skelettscint.. det jobbigaste är väl att jag måste göra den.. den där känslan när apparaten åker ner och stannar 5 cm från näsan.. och man inte ser något annat än det vita taket med det svarta krysset..

Och det känns som man ligger i en låda.. en låda med kanter och tak.. inget annat.. allt är vitt förutom det där krysset…

Så börjar krysset röra sig.. och då vet man att apparaten rör sig.. och så ser man taket… då är det en befrielse..

Sen får man vänta.. vänta på att doktorn ska ringa för att ge besked.. men den oron kan jag ta…

För just nu är det oroligt här..

Så nu väntar jag bara på kallelsen… samtidigt är jag glad att jag vet varför jag blir kallad…

Jävla knöl.. jävla sjukdom.. jävlar anamma…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

