Sover illa..

Nu har jag sovit dåligt i två nätter.. vaknar och kan inte somna om..

Det är en blandning av att jag ska till doktorn.. och så väntan på resultatet av detta..
Sen att jag svettas.. jag kan ligga och läsa en timme eller två.. och så släcker jag lampan och tro det eller ej.. men där i mörkret börjar jag svettas.. och nu pratar jag svettningar… det är som om jag hade sprungit 1000 meter i strålande sol det fortaste jag kan… svetten rinner om mig.. och då menar jag rinner…

Det går inte att sova då.. måste upp och svalka av mig och även torka av mig..

Sen lägger man sig igen.. och då kommer det där med nacken

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 svar

  1. Låter som klimakteriesvettningar 😉 Jag har börjat få svettningar..är inne i den tiden av livet.

    Bra att du får komma på en skelettscint…….
    så fort jag måste till läkaren så får jag ångest…det sitter kvar sedan den förbaskade cancern. Jag blir rädd för att något ska vara fel…

    GLAD PÅSK!!!!

    Kram

    Pys svarar:
    Klart det är såna svettningar.. eftersom jag måste befinna mig i klimakteriet ett bra tag till…
    De där hormontabletterna gör ju att jag inte blir fertil..

    Kram Pysis

  2. Vet precis va du pratar om. Tänker på dig, lider med dig o vet du kommer fixa detta me!

    Glad På sk min vän
    kram

  3. Hej min vän. Fy vad jobbigt det låter.
    Hoppas ändå du kan njuta av en ägg-toddy och lite annat gott i påsk innan du ska iväg på nästa läkarbesök.
    Kram på dig!
    /Tizzel

Kommentera

